divendres, 17 d’abril del 2009

La flor de saüc




Avui em feia especial il.lusió dedicar aquest missatge a un amic que no sap què és el saüquer i la flor de saüc (va per tu "padrino"!), per això he aprofitat per documentar-me sobre la planta en qüestió.

Primer vaig pensar en la literatura i la poesia (i què sinó!) i el que més em va agradar va se el que en diu la Mariàngels Anglada




"i entre el saüc i l'heura s'acoblen les merles"




Senzill, però bonic i tendre.


Després vaig decidir-me a buscar alguna cosa més pràctica, més que res per si mai tinc la necessitat de flor de saüc per curar algun petit mal. I el destí (i la recerca, és clar!) em va portar a aquesta pàgina, que no està gens malament.


Finalment, per curiositat, em vaig posar a triar i remanar a veure si hi havia alguna cosa diferent i, mira, vaig trobar un missatge que em va agradar al bloc dels Arbres Amics.


Aquesta foto, però, encara em va agrada més, subtitulada com "abeja punki".



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...